Під часу курсу Ви отримаєте знання та навички для покращення результатів діагностики та лікування хворих на клінічні випадки на межі стоматології та неврології. Цей курс надасть багато практичного матеріалу, дотичного до найпоширеніших стоматологічно-неврологічних питань та виведе на новий рівень надання допомоги пацієнту.
Під часу курсу Ви отримаєте знання та навички для покращення результатів діагностики та лікування хворих на клінічні випадки на межі стоматології та неврології. Цей курс надасть багато практичного матеріалу, дотичного до найпоширеніших стоматологічно-неврологічних питань та виведе на новий рівень надання допомоги пацієнту.
Електронно-начальний курс зареєстровано в реєстрі заходів БПР 2024 року під №3704813
Захід зареєстровано для спеціальностей: Дитяча неврологія, Дитяча стоматологія, Загальна практика - сімейна медицина, Неврологія, Організація і управління охороною здоров'я, Ортодонтія, Ортопедична стоматологія, Пародонтологія, Стоматологія, Терапевтична стоматологія, Хірургічна стоматологія, Щелепно-лицева хірургія
Спеціальності молодших спеціалістів з медичною освітою: Лікувальна справа, Сестринська справа, Стоматологія, Ортопедична стоматологія
Електронно-начальний курс зареєстровано в реєстрі заходів БПР 2024 року під №3704813
Захід зареєстровано для спеціальностей: Дитяча неврологія, Дитяча стоматологія, Загальна практика - сімейна медицина, Неврологія, Організація і управління охороною здоров'я, Ортодонтія, Ортопедична стоматологія, Пародонтологія, Стоматологія, Терапевтична стоматологія, Хірургічна стоматологія, Щелепно-лицева хірургія
Спеціальності молодших спеціалістів з медичною освітою: Лікувальна справа, Сестринська справа, Стоматологія, Ортопедична стоматологія
1. Розуміти взаємозв'язок між стоматологічними проблемами та неврологічними розладами, які потребуються в ранній діагностиці та кінцевому рахунку.
2. Вдосконалювати навички диференційної діагностики, розпізнавати симптоми, які можуть вказувати на залученість як стоматологічних, так і неврологічних чинників.
3. Опанувати методику комплексної оцінки допомоги із поєднаною патологією, що забезпечує сучасні підходи до ведення таких хворих.
4. Вивчати ефективні схеми терапії, спрямовані на причини усунення захворювання та полегшення симптомів у разі стоматологічно-неврологічною патологією.
5. Налагоджувати ефективну комунікацію між стоматологами та неврологами для забезпечення міждисциплінарного підходу в діагностиці та лікуванні.
Загалом, курс розроблений щоб підвищити обізнаність і практичні навички фахівців у цій важливій та комплексній галузі медицини.
1. Розуміти взаємозв'язок між стоматологічними проблемами та неврологічними розладами, які потребуються в ранній діагностиці та кінцевому рахунку.
2. Вдосконалювати навички диференційної діагностики, розпізнавати симптоми, які можуть вказувати на залученість як стоматологічних, так і неврологічних чинників.
3. Опанувати методику комплексної оцінки допомоги із поєднаною патологією, що забезпечує сучасні підходи до ведення таких хворих.
4. Вивчати ефективні схеми терапії, спрямовані на причини усунення захворювання та полегшення симптомів у разі стоматологічно-неврологічною патологією.
5. Налагоджувати ефективну комунікацію між стоматологами та неврологами для забезпечення міждисциплінарного підходу в діагностиці та лікуванні.
Загалом, курс розроблений щоб підвищити обізнаність і практичні навички фахівців у цій важливій та комплексній галузі медицини.
Практичний невролог, держава Української асоціації з вивчення болю, Українського товариства з вивчення головного болю, Асоціації превентивної та антиейджингової медицини, Українського товариства інсультної медицини, Європейської організації з інсульту, Європейського товариства з регіональної анестезії та медицини болю.
Програма курсу:
Вступне слово. Актуальність і потенціал розвитку стоматолога і невролога для зменшення діагностичних помилок і підвищення результатів лікування.
Біль та його різновиди. Сучасне бачення клініцистів.
Хронічний біль як окрема хвороба. Особливості патогенезу і клінічних проявів.
Орофаціальний біль – що відомо на сьогодні. Класифікація ICOP та місце у МКХ -11.
Взаємозв’язок депресії, ПТСР, порушень сну та проблем з мікробіомом з проявами орофаціального болю.
Підводне каміння діагностики та цікаві клінічні форми орофаціального болю.
Принципи процедурного контролю болю.
Поведінкові, психологічні, нейрофізіологічні та нейроанатомічні детермінанти болю.
Поведінковий менеджмент – прості речі, що допоможуть зменшити біль.
Післяпроцедурне лікування болю – на що важливо звернути увагу.
Принципи лікування хронічного орофаціального болю.
Травма, ПТСР та біль: актуальні питання сьогодення.
Дисфункція СНЩС та війна – чи пов’язані вони?
Особливості клінічної анатомії СНЩС, що зумовлюють різноманіття клінічних проявів.
Вплив фізіологічної оклюзії та її порушення на стані суглоба та шишного відділу хребта.
Протокол обстеження при патології СНЩС. Якими дослідниками та діагностичними критеріями користуються сьогодні в світі.
Принципи лікування захворювання орофаціального болю.
Вплив психологічного стану пацієнта на стоматологічні захворювання.
Стрес, дистрес і СНЩС – вадове коло для пацієнта і лікаря.
бруксизм. Що відомо про хворобу та її причини?
Сучасні напрямки лікування бруксизму та застосунок для допомоги пацієнтам.
Базова оцінка психологічного стану пацієнта.
Стратегії керування стресовою поведінкою такі підходи, що зменшують стоматологічні проблеми.
Вірус герпесу - майданчик співпраці стоматолога і невролога для здоров'я населення.
Varicella Zoster і постгерпетична невралгія - як вчасно запідозрити і уникнути непотрібних стоматологічних втручань.
Тонкощі діагностики та лікувальної тактики герпевірусної інфекції.
Фінальне тестування
Політика конфіденційності та умови користування